Zwroty i reklamacje
Zwroty
Kupioną u nas biżuterię możesz łatwo i tanio zwrócić w dowolnym Paczkomacie InPost.
Zgodnie z obowiązującym prawem masz 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość, bez podawania przyczyny. Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go do nas odesłać, a my zwrócimy Ci pieniądze.
Masz pełną swobodę w wyborze formy zwrotu – możesz odesłać produkt w dowolny sposób lub skorzystać z prostego kreatora zwrotów dostępnego w naszym sklepie, zintegrowanego z Paczkomatami InPost. Dzięki temu w łatwy sposób nadasz zwrot lub reklamację w dowolnym Paczkomacie InPost na terenie Polski. Koszt zwrotu to tylko 10,32 zł – kwota ta zostanie odliczona od wartości zwrotu. Nie musisz jej opłacać przy nadaniu paczki.
Dokonaj zwrotu w 3 prostych krokach!
Następnie wygeneruj formularz zwrotu i wydrukuj go.
Włóż produkt wraz ze wszystkimi otrzymanymi dodatkami i dokumentem zwrotu do kartonu. Karton dobrze zaklej i wyślij paczkę.
Szczegółowa instrukcja dotycząca przekazania zwrotu za pośrednictwem naszego sklepu:
- Zaloguj się na swoje konto w sklepie i przejdź do panelu zwrotów.
- Wybierz produkt do zwrotu oraz opcję „Skorzystam z przesyłek sklepu” i formę zwrotu środków.
- Wygeneruj, wydrukuj i podpisz formularz zwrotu.
- Spakuj towar wraz z formularzem, upewniając się, że paczka nie przekracza wymiarów 41 × 38 × 64 cm.
- Otrzymasz 10-cyfrowy kod zwrotu (SMS i e-mail) – nanieś go czytelnie na paczkę.
- Udaj się do dowolnego Paczkomatu InPost, wybierz „Nadaj paczkę” → „Mam kod zwrotu”, zaakceptuj regulamin i wpisz kod.
- Wybierz gabaryt paczki, włóż ją do otwartej skrytki i zamknij drzwiczki.
- Jeśli skrytka o odpowiednim gabarycie jest zajęta, skorzystaj z innego Paczkomatu.
Powyższa procedura nie jest warunkiem skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy ani złożenia reklamacji – możesz odesłać produkt w dowolny sposób, pamiętając o dołączeniu odpowiedniego formularza (zwrotu lub reklamacji) oraz bezpiecznym zapakowaniu odsyłanego produktu.
Zwrot tradycyjny (bez konta lub przy problemach technicznych)
- Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu.
- Prześlij formularz mailowo na adres info@lamur.pl.
- Spakuj biżuterię bezpiecznie wraz z oryginalnym paragonem, torebką i pudełkiem jubilerskim, profesjonalną ściereczką, metką oraz certyfikatem (jeśli był dołączony).
- Wyślij paczkę na adres: LAMUR JUBILER, ul. Reymonta 16, 45-066 Opole z dopiskiem: ZWROT.
Zwrot biżuterii przerabianej na zamówienie
Biżuteria wykonana, przerabiana lub modyfikowana na indywidualne życzenie klienta (np. skracanie, zmiana rozmiaru, dodanie graweru) nie podlega zwrotowi w ramach 14-dniowego prawa do odstąpienia od umowy.
Reklamacje
W przypadku chęci złożenia reklamacji należy pobrać, wydrukować i wypełnić formularz reklamacji, a następnie bezpiecznie zapakować reklamowaną biżuterię wraz z wypełnionym formularzem i dowodem zakupu. Tak przygotowaną przesyłkę należy odesłać na adres: LAMUR JUBILER, ul. Reymonta 16, 45-066 Opole z dopiskiem na paczce: REKLAMACJA.
W przypadku braku możliwości wydrukowania formularza, dopuszczalne jest przesłanie oświadczenia o złożeniu reklamacji na adres e-mail: info@lamur.pl.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez nas reklamacji. O decyzji rzeczoznawcy zostaną Państwo powiadomieni drogą mailową lub telefoniczną.
Zasady reklamacji biżuterii modyfikowanej
Reklamacjom nie podlegają przebarwienia, zmiana koloru ani inne zmiany materiałów, które powstały w wyniku indywidualnych przeróbek dokonanych na zlecenie klienta. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za efekty zmian wykonanych zgodnie z jego życzeniem.