Zwroty i reklamacje
ZWROTY
Zgodnie z obowiązującymi przepisami klient dokonujący zakupu na odległość (poza salonem), ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. Termin do odstąpienia od umowy zawartej na odległość wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy, lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Biżuteria (bransoletki/pierścionki) przerabiana/modyfikowana na indywidualne życzenie klienta nie podlega zwrotom z tytułu prawa do odstąpienia w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
- Dla Klientów posiadających login i hasło do konta w naszym sklepie internetowym– zwrot można wykonać przez prosty w obsłudze kreator zwrotów, który daje możliwość wygenerowania formularza zwrotu oraz 10-cio cyfrowego kodu zwrotu, który uprawnia do odesłania zwracanego do nas towaru za pośrednictwem Paczkomatów InPost. Opłata za dokonanie zwrotu paczkomatem INPOST wynosi 9,00 zł, przy czym nie trzeba jej opłacać a jedynie nadać przesyłkę w dowolnym Paczkomacie Inpost w Polsce. Kwota 9,00zł zostanie odliczona od kwoty, którą zwrócimy Państwu za odesłany towar.
Szczegóły dotyczące kroków przekazania zwrotu za pośrednictwem Paczkomatów InPost:
- Zaloguj się na swoje konto, a następnie w panelu zwrotów wybierz towar, który chciałbyś zwrócić.
- W kolejnych krokach wybierz zwrot klikając na opcję „Skorzystam z przesyłek sklepu” oraz wybierając formę, w jakiej chcesz otrzymać zwracane pieniądze.
- Wygeneruj FORMULARZ ZWROTU, następnie wydrukuj go i koniecznie podpisz.
- Przygotuj paczkę i umieść w niej dokument zwrotu. Pamiętaj, aby paczka nie przekraczała maksymalnego rozmiaru dla paczkomatu czyli 41 x 38 x 64 cm.
- W wiadomości sms oraz e-mail otrzymasz 10-cio cyfrowy kod zwrotu. Pamiętaj o naniesieniu (długopisem, mazakiem itp.) w widocznym miejscu kodu nadania na paczce. Ważne, aby zawartość paczki była bezpiecznie zapakowana.
- Udaj się do dowolnego Paczkomatu w Polsce - w każdym z nich nadasz samodzielnie paczkę z przesyłką zwrotną z naszego sklepu. Wszystkie Paczkomaty są czynne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Kod nadania zwrotu otworzy każdy możliwy paczkomat w Polsce, abyś mógł nadać paczkę zwrotną w dogodnej dla siebie lokalizacji.
- Na ekranie Paczkomatu wybierz „Nadaj paczkę” a następnie „Mam kod zwrotu”. Zaakceptuj regulamin i wprowadź 10-cyfrowy kod zwrotu.
- Ostatnim krokiem jest wybór gabarytu paczkomatu: najmniejsza - maksymalne wymiary 8 x 38 x 64 cm, średnia - maksymalne wymiary 19 x 38 x 64 cm, duża - maksymalne wymiary 41 x 38 x 64 cm, po którym otworzy się skrytka, w której możesz umieścić paczkę (nie zapomnij zamknąć drzwiczek).
- Jeżeli skrytka o gabarycie C jest niedostępna to udaj się do kolejnego najbliższego Paczkomatu.
Pamiętaj, żeby biżuterię spakować w bezpieczny sposób. Do zwracanej biżuterii załącz paragon, torebkę jubilerską, pudełko jubilerskie, profesjonalną ściereczkę do pielęgnacji biżuterii, metkę oraz certyfikat jubilerski (jeśli był załączony).
Powyższa procedura nie jest warunkiem skorzystania z ustawowego prawa odstąpienia od umowy oraz w żaden sposób go nie ogranicza.
- Jeżeli zamówienie zostało złożone bez zakładania konta w naszym sklepie(lub z jakiejkolwiek przyczyny nie mogą Państwo dokonać zwrotu w pierwszy sposób), zwrotu można dokonać w sposób tradycyjny.
Szczegóły dotyczące zwrotu towaru w sposób tradycyjny:
- Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu: FORMULARZ ZWROTU.
- Wypełniony formularz zwrotu prześlij do nas na adres mail: info@lamur.pl lub wyślij pocztą na adres (wraz ze zwracaną biżuterią): LAMUR JUBILER ul. Reymonta 16, 45-066 Opole, z dopiskiem na kopercie: ZWROT.
- Spakuj biżuterię w bezpieczny sposób. Dołącz do biżuterii paragon, torebkę jubilerską, pudełko jubilerskie, profesjonalną ściereczkę do pielęgnacji biżuterii, metkę oraz certyfikat jubilerski (jeśli był załączony).
- Biżuterię wraz ze wszystkimi dodatkami i formularzem zwrotu wyślij na adres siedziby naszej firmy: LAMUR JUBILER ul. Reymonta 16, 45-066 Opole, z dopiskiem: ZWROT.
- Zwrot środków otrzymasz w terminie 14 dni od daty otrzymania Twojego zwrotu przez naszą firmę.
REKLAMACJE
W celu zgłoszenia reklamacji prosimy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami:
- wydrukuj i wypełnij FORMULARZ REKLAMACJI
- wypełniony formularz reklamacji, reklamowaną biżuterię i dowód zakupu zapakuj w bezpieczny sposób i wyślij na adres: LAMUR JUBILER ul. Reymonta 16, 45-066 Opole, z dopiskiem na paczce: REKLAMACJA.
- w przypadku braku możliwości wydrukowania formularza reklamacji możesz przesłać na nasz adres email: info@lamur.pl oświadczenie o złożeniu reklamacji. W oświadczeniu opisz powód składanej reklamacji, podaj swoje imię i nazwisko oraz adres zamieszkania, a reklamowany towar wyślij do nas z dowodem zakupu.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez nas reklamacji. O decyzji rzeczoznawcy zostaną Państwo powiadomieni drogą mailową lub telefoniczną.