Najczęściej zadawane pytania

Szanowny Kliencie,


Z myślą o Tobie zebraliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące zakupów w naszym sklepie internetowym.

Jeśli jednak potrzebujesz dodatkowych informacji lub indywidualnego wsparcia,

to z przyjemnością pozostajemy do Twojej dyspozycji:


Telefon: +48 504 504 484, E-mail: info@lamur.pl



  • Dlaczego warto zrobić zakupy u nas, a nie u konkurencji?

    Odpowiedź jest prosta. U nas dostaniesz:

    • najwyższej jakości biżuterię wykonaną ręcznie przez mistrzów jubilerstwa,
    • unikalne wzory, których nie znajdziesz w żadnym innym sklepie jubilerskim,
    • darmową dostawę w 24 godziny,
    • Certyfikat Jubilerski z unikalnym hologramem, który potwierdza autentyczność i najwyższą jakość materiałów użytych do wyprodukowania Twojej biżuterii,
    • bezpieczną dostawę (nasze przesyłki są ubezpieczone na czas transportu),
    • metkę jubilerską z umieszczonymi na niej najważniejszymi informacjami o cechach Twojego produktu,
    • biżuterię z próbą wybitą przez Polski Urząd Probierczy,
    • cenne GRATISY, w tym Profesjonalny Zestaw do Pielęgnacji Biżuterii o wartości kilkudziesięciu złotych,
    • pakowanie biżuterii na prezent w obecnej promocji za 0 zł + jedyne w swoim rodzaju dostępne tylko u nas DEDYKACJE i KARTY ŻYCZENIOWE,
    • paragon fiskalny wraz z 24-miesięczną gwarancją na kupowany produkt,
    • wzorową jakość obsługi klienta i doskonały serwis sprzedażowy,
    • biżuterię w doskonałej cenie,
    • możliwość zwrotu produktu w terminie 14 dni, od daty zakupu.
  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Zamówienie złożone w dniu roboczym do godz. 15:00 zostanie wysłane tego samego dnia. Zamówienie złożone po godz. 15:00 zostanie wysłane w następnym dniu roboczym.

  • Czy transport przesyłki jest ubezpieczony?

    Wszystkie zamówienia realizowane za pośrednictwem naszego sklepu internetowego www.lamur.pl są objęte ubezpieczeniem.

  • Jakie dodatki otrzymam do zakupionej biżuterii?

    W naszym sklepie internetowym masz możliwość samodzielnego wyboru dodatków do swojego zamówienia. Wystarczy przejść do zakładek KUPUJĘ NA PREZENT oraz GRATISY i dodać wybrane przez siebie akcesoria do koszyka.

    Jeśli nie dokonasz samodzielnego wyboru dodatków i gratisów, to wtedy standardowo do Twojej biżuterii załączymy:

    • torebkę jubilerską z czerwoną kokardką oraz eleganckie pudełeczko jubilerskie (kolor pudełka losowy),
    • metkę jubilerską opisującą szczegółowo parametry Twojego produktu,
    • Certyfikat Jubilerski z unikalnym hologramem, który potwierdza autentyczność i najwyższą jakość materiałów użytych do wyprodukowania Twojej biżuterii,
    • paragon fiskalny, potwierdzający zakup i obejmujący produkt pełną, 24-miesięczną gwarancją.
  • Jak dbamy o bezpieczeństwo Twojej przesyłki w trakcie dostawy?

    Każde zamówienie traktujemy z najwyższą starannością. Dlatego Twoją biżuterię (w pudełeczku jubilerskim) wraz ze wszystkimi dodatkami umieszczamy w specjalnym kartonie, który zabezpiecza przesyłkę podczas transportu.
    Dodatkowo karton trafia do specjalnego worka foliowego, który chroni przed wilgocią i gwarantuje pełną anonimowość paczki.

  • Czy wasze produkty są bezpieczne dla zdrowia?

    Wszystkie produkty oferowane przez sklep, www.lamur.pl są zgodne z normą EN 1811:2011+A1:2015, która dotyczy uwalniania niklu. Tym samym biżuteria, którą oferujemy, nie zawiera substancji chemicznych zakazanych przez rozporządzenie REACH, w tym ołowiu, niklu i kadmu.

  • Czy mogę zwrócić biżuterię zakupioną w waszym sklepie lamur.pl?

    Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w Polsce, klient dokonujący zakupu na odległość (poza salonem), ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru.

  • Gdzie mogę sprawdzić opinie o waszym sklepie?

    Opinie na temat naszego sklepu możesz sprawdzić tutaj: https://zaufaneopinie.smile.pl/lamur.pl

    Co niesłychanie ważne i istotne, opinie mogą wystawić tylko klienci, którzy dokonali zakupu w naszym sklepie. Jako sklep (firma jubilerska LAMUR) nie możemy tych opinii zmieniać, bo zarządza nimi niezależna od nas firma IdoSell – właściciel i dostawca systemu do prowadzenia profesjonalnego sklepu internetowego.

  • Czy na oferowanych przez was produktach jest wybita próba?

    Nasza firma działa zgodnie z przepisami ustawy o prawie probierczym z dnia 1 kwietnia 2011 r. W związku z tym, oferowana przez nas biżuteria jest ocechowana przez Polski Urząd Probierczy. Mówiąc prościej, na oferowanej przez nas biżuterii wybijana jest próba, która informuje o materiale, z którego wykonany jest dany produkt. W przypadku złota cechowanie biżuterii następuje przy wadze biżuterii od 1 grama, a w przypadku srebra – przy wadze od 5 gramów, zgodnie z polskim prawem. Dodatkowo do każdej zakupionej biżuterii klienci otrzymują Certyfikat Jubilerski z unikalnym hologramem, który zawiera wszystkie istotne informacje na temat danego produktu, takie jak próba, waga oraz rodzaj materiału, z jakiego biżuteria została wykonana. Co ważne, na paragonie fiskalnym, który jest dowodem zakupu, znajduje się również informacja o nazwie zakupionego produktu oraz próbie materiału, z jakiego biżuteria została wykonana.

  • Jaka jest jakość oferowanej przez was biżuterii?

    Biżuterię produkujemy ręcznie, w niewielkich, unikalnych seriach modelowych, co daje nam ogromną przewagę nad dużymi firmami, które w większości oferują masową produkcję maszynową. Zatrudniamy najlepszych mistrzów jubilerstwa, dzięki czemu oferujemy biżuterię najwyższej jakości, która będzie Ci służyć przez długie lata.

  • Czy jest możliwość skrócenia/przedłużenia bransoletki?

    Tak, jest taka możliwość. W tym celu wyślij do nas zapytanie na adres e-mail: info@lamur.pl

    W wiadomości wskaż konkretny produkt, oraz podaj dokładną długość bransoletki, którą jesteś zainteresowany.

    Po weryfikacji Twojego zapytania w naszej pracowni złotniczej, dostaniesz od nas wiadomość zwrotną dotyczącą kosztów skrócenia/przedłużenia bransoletki.

    Informujemy również, że cena bransoletki po jej skróceniu nie ulega zmianie. Materiał pozostały po skróceniu bransoletki jest zwracany klientowi i może być wykorzystany jako zapasowy element.

  • Czy wykonujecie grawer na biżuterii?

    Tak, wykonujemy grawer na biżuterii. Pod warunkiem, że na danym modelu biżuterii będzie odpowiednie miejsce na wykonanie graweru. W tym celu wyślij zapytanie na adres e-mail: info@lamur.pl. W wiadomości podaj konkretny produkt, na którym chcesz umieścić grawer oraz podaj treść graweru, który chcesz umieścić na biżuterii. Po weryfikacji zapytania przez naszego złotnika otrzymasz od nas odpowiedź dotyczącą możliwości wykonania graweru.

  • Co możecie mi opowiedzieć o swojej firmie?

    Jesteśmy rodzinną manufakturą z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży jubilerskiej. Siedziba naszej firmy znajduje się w Opolu, w województwie opolskim. To tutaj powstają nasze pomysły na piękną i unikalną biżuterię. Zatrudniamy wyłącznie pasjonatów sztuki jubilerskiej, którzy kochają ręczną pracę z metalami szlachetnymi. Dzięki ich umiejętnościom możemy zaoferować Wam unikalne produkty najwyższej jakości, których nie znajdziecie w żadnym innym sklepie jubilerskim. Większość naszej biżuterii oferujemy za pośrednictwem sklepu internetowego www.lamur.pl. Dzięki takiej formie dystrybucji nasza oferta jest dostępna dla klientów w całej Polsce, a także w najdalszych zakątkach Europy.

    W swojej codziennej pracy kierujemy się następującymi wartościami: unikalność, jakość, pasja, uczciwość, piękno.


    Pozdrawiamy
    Zespół LAMUR

Prawdziwe opinie klientów
4.9 / 5.0 1351 opinii
pixel