Lista życzeń

Lista życzeń

Twoja lista życzeń jest pusta

Najczęściej zadawane pytania

  • 1. Jaką mam pewność, że kupię u Państwa produkt najwyższej jakości?

    Odpowiedź jest prosta i zawiera się w kilku punktach:

    • w biżuterię zaopatrujemy się tylko i wyłącznie u największych producentów biżuterii w Europie,
    • na biżuterię zakupioną w naszym sklepie udzielamy pełnej 24 miesięcznej gwarancji,
    • prawdziwe opinie naszych klientów są potwierdzeniem najwyższej jakości oferowanej przez nas biżuterii,
    • Certyfikatem Jubilerskim potwierdzimy autentyczność wyrobu, który u nas zakupisz,
    • jesteśmy na rynku 15 lat i obsłużyliśmy ponad 50 tysięcy zamówień,
  • 2. Czy mogę zwrócić zakupioną biżuterię?

    Zgodnie z polskim prawem, masz pełne prawo do zwrotu zakupionej u nas biżuterii w terminie 14 dni od daty jej zakupu.

  • 3. Dlaczego ceny waszej biżuterii są tak atrakcyjne?

    Bardzo dobre ceny naszej biżuterii możemy zaoferować z kilku powodów:

    • nie prowadzimy drogich kampanii reklamowych w mediach(telewizja, radio),
    • nie zatrudniamy znanych(i drogich) celebrytów,
    • w naszej firmie nie ma stanowisk typu: prezes, dyrektor, rada nadzorcza itp…

    Jeśli nie chcesz płacić za reklamę telewizyjną czy znanego celebrytę, to trafiłeś idealnie. Kupisz produkt w mało znanej firmie, ale będzie on produktem najwyższej jakości i w najlepszej możliwej cenie. A jeśli dodamy to tego wszystkie GRATISY, którymi Cię obdarujemy, to masz przed sobą jedną z najlepszych ofert na rynku.

  • 4. Jaki jest koszt dostawy?

    W naszym sklepie masz darmową dostawę do paczkomatów InPost dla zamówień powyżej 40 zł. A przy zamówieniach od 500 zł również bezpłatnie kurierem DPD. Tabela z wszystkimi rodzajami dostaw i ich kosztami: https://lamur.pl/Czas-i-koszt-dostawy-cterms-pol-14.html

  • 5. Jak szybko wysyłacie zamówioną biżuterię?

    Twoje zamówienie złożone w dniu roboczym do godz. 15.00 zostanie wysłane w dniu złożenia zamówienia. Zamówienie złożone po godz. 15.00 zostanie wysłane w następnym dniu roboczym.

  • 6. Czy przesyłana biżuteria jest ubezpieczona?

    Wszystkie zamówienia realizowane w naszym sklepie są ubezpieczone.

  • 7. Czy pakowanie biżuterii na prezent jest za darmo?

    W naszym sklepie płacisz tylko i wyłącznie za kupioną biżuterię. Wszystkie dodatki otrzymujesz od nas GRATIS.

  • 8. Czy zdjęcia odzwierciedlają faktyczny wygląd biżuterii, którą sprzedajecie?

    Zdjęcie będzie zawsze tylko zdjęciem, które niestety nie jest w stanie ukazać prawdziwego piękna złotej czy srebrnej biżuterii. Dopiero na żywo będziesz mógł się przekonać jak atrakcyjna jest biżuteria, którą u nas kupiłaś/eś. Używając słowa „atrakcyjna” mamy na myśli intensywny kolor złota czy srebra, subtelny połysk czy odbijanie się światła. Pamiętaj, jeśli zakupiona biżuteria nie przypadnie Ci do gustu, to masz pełne prawo do jej zwrotu w terminie 14 dni od daty zakupu.

Zaufane Opinie IdoSell
4.93 / 5.00 1064 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-07-17
Bardzo miła i profesjonalna obsługa.
2024-07-16
Wszystko super
pixel