Lista życzeń

Lista życzeń

Twoja lista życzeń jest pusta

Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE

 W celu zgłoszenia reklamacji prosimy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami:

  1. zgłoszenie reklamacji może nastąpić m.in. poprzez wypełnienie formularza reklamacji lub zgłoszenie reklamacji osobiście w salonie LAMUR.
  2. wypełniony formularz bądź też oświadczenie o składanej reklamacji prosimy wydrukować i podpisać.
  3. w przypadku braku możliwości wydrukowania bardzo prosimy o przesłanie wypełnionego formularza na adres e-mail: info@lamur.pl.
  4. reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym lub oświadczeniem o składanej reklamacji prosimy przesłać na adres:

LAMUR JUBILER ul. Reymonta 16, 45-066 Opole z dopiskiem: “REKLAMACJA” lub złożyć osobiście w salonie LAMUR JUBILER. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji na reklamowany produkt. O decyzji rzeczoznawcy zostaną Państwo powiadomieni drogą mailową lub telefoniczną. Sprzedawca informuje Państwa o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji towarów, m.in. poprzez złożenie przez Państwa po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Klienta będącego konsumentem, chcącego skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

ZWROTY 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami klient dokonujący zakupu na odległość, poza salonem ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów w ciągu 14 dni. Termin do odstąpienia od umowy zawartej na odległość wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Biżuteria(bransoletki/pierścionki) przerabiana/modyfikowana na indywidualne życzenie klienta nie podlega zwrotom z tytułu prawa do odstąpienia w terminie 14 dni od daty jej zakupu.

Instrukcja zwrotu towaru:

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas ( LAMUR JUBILER ul. Reymonta 16, 45-066 Opole, tel: 504 504 484, e-mail: info@lamur.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. W przypadku zwrotu rzeczy będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. W terminie do 14 dni od dnia w którym prześlą Państwo oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość i zamiarze zwrócenia zamówionych towarów proszę zwrócić towar:

  1. wysyłkowo za pośrednictwem dowolnej firmy świadczącej usługi przesyłkowe
  2. lub dostarczyć zwracaną rzecz osobiście do naszego salonu

Adres do zwrotów:

LAMUR JUBILER, ul. Reymonta 16, 45-066 Opole

Informacja o odpowiedzialności konsumenta:
"Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy."

Poniżej udostępniamy Państwu wzór formularza odstąpienia od umowy (załącznik numer 2 ustawy o prawach konsumenta). W celu pobrania formularza kliknij w poniższy link.

Wzór formularza odstąpienia od umowy - KLIKNIJ TUTAJ

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy ( z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie, np. zwrot środków na numer rachunku wskazany przez Państwa w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy na odległość. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku tym zwrotem. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:

  • umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  • umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • umowy, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
  • umowy w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji. Jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
  • umowy w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • umowy o dostarczenie gazet, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  • umowy zawartej na aukcji publicznej.
Zaufane Opinie IdoSell
4.93 / 5.00 976 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-03-08
Bardzo szybka realizacja, towar zgodny z ofertą. Pięknie zapakowany, wszystko super. Polecam
2024-03-07
super
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel