FAQ - Często zadawane pytania

Czy mogę uzyskać wsparcie przy zakupie biżuterii?

Oczywiście, że tak. Doradzamy i pomagamy zarówno przy wyborze samej biżuterii jak i przy procesie samego składania zamówienia. Nasi konsultanci czekają na Twój e-mail lub telefon pod numerem naszej infolinii: +48 504 504 484 lub 77 500 00 22, E-mail: info@lamur.pl

Czy mogę złożyć zamówienie drogą telefoniczną?

Tak. Nasi klienci mogą składać zamówienia drogą telefoniczną.

Czy jest możliwość zakupu biżuterii z dostawą poza granice Polski?

Tak, realizujemy zamówienia zagraniczne. Informacje o kosztach wysyłki znajdziesz w „Czas i koszt dostawy”

Jaki jest czas dostawy od chwili złożenia zamówienia?

Czas realizacji zamówienia jest podany w dziale „Czas i koszt dostawy”

Czy mam gwarancję, że zakupiona przeze mnie biżuteria jest najwyższej jakości?

Tak, gwarantujemy Państwu najwyższą jakość oferowanej biżuterii. 15 lat doświadczenia w branży jubilersko złotniczej pozwala nam oferować produkty najwyższej jakości.

Czy jest możliwość złożenia zamówienia przez internet a odebrania zakupionej biżuterii w salonie?

Tak, nasi klienci mają taką możliwość. Kupujesz przez internet a odbierasz w salonie.

Czy oferowaną biżuterię na lamur.pl mogę również zakupić fizycznie w waszym salonie?

Tak, w salonie też możesz dokonać zakupów biżuterii którą oferujemy na lamur.pl.

W jaki sposób będzie zapakowania biżuteria którą u was zakupię?

Każdy produkt zostaje umieszczony w ekskluzywnym pudełeczku jubilerskim. Do niego otrzymujesz również elegancką torebkę prezentową z kokardką – czyli gotowy zestaw na prezent.

Czy jest możliwość załączenia życzeń do zakupionej biżuterii?

Tak. Jako jedyni na rynku oferujemy piękne i jedyne w swoim rodzaju dedykacje wraz z życzeniami do wyboru. Dedykacje są wykonane na ekskluzywnym papierze metodą 3D, dzięki czemu czarują swym pięknem i wyjątkowością. Oczywiście dla naszych klientów są za darmo.

Czy jest możliwość wprowadzenia zmian do złożonego zamówienia ?

Ewentualne zmiany do złożonego zamówienia są możliwe po sprawdzeniu na jakim etapie znajduje się Państwa zamówienie. W tym celu prosimy o szybki kontakt z doradcami LAMUR. Numer infolinii: +48 504 504 484

Ile wynosi gwarancja na zakupioną u Państwa biżuterię ?

Na zakupioną u nas biżuterię udzielamy pełnej 24 miesięcznej ochrony gwarancyjnej.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel